Afdelingsleder til Solgaven i Farum

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret og kommunikativ stærk afdelingsleder til Solgaven, et paragraf 108-tilbud for svagsynede og blinde borgere. Vi søger en person, der kan bidrage med en positiv og motiverende tilgang til ledelse samt demonstrerer gode resultater inden for personaleledelse. Som afdelingsleder vil du være ansvarlig for at lede et dedikeret team og sikre en høj kvalitet af pleje og omsorg.

Kvalifikationer:

  • Erfaring med personaleledelse og dokumenterede resultater inden for dette område
  • Sundhedsfaglig baggrund er en fordel
  • Fremragende kommunikationsevner og evnen til at skabe et positivt arbejdsmiljø
  • Evne til at motivere og engagere medarbejdere
  • Gode samarbejdsevner og evnen til at arbejde på tværs af teams
  • Gerne uddannelse i ledelse eller ønske om uddannelse i fremtiden
  • Gerne erfaring i samarbejde med visitatorer i kommunerne
  • Evne til at skabe et positivt og motiverende arbejdsmiljø.
Ansvarsområder:

  • Ledelse og koordinering af daglige aktiviteter i afdelingen
  • Sikre trivsel og arbejdsglæde blandt medarbejdere
  • Opfølgning på og implementering af ledelsesmæssige beslutninger
  • Samarbejde med ledelsesteamet for at sikre koordinering og fælles mål
  • Sikre faglig og personalemæssig drift i afdelingen
  • Koordinere og samarbejde med kommunale visitatorer og andre relevante interessenter
  • Personaleledelse for ca. 22 medarbejdere
  • Bidrage til udvikling af kerneopgaven og høj faglighed inden for ældrepleje og synshandicap
  • Opfølgning på økonomistyring og ressourceallokering i samarbejde med ledelsen.
Vi tilbyder:
Vi tilbyder et godt fungerende ledelsesteam bestående af 3 teamledere, der understøtter og bidrager til et positivt arbejdsmiljø. Desuden har vi en dedikeret kvalitetsansvarlig sygeplejerske samt en sygeplejerskeuddannet trivselscoach som kontinuerligt arbejder på at fremme et sundt og tilfredsstillende arbejdsmiljø for vores medarbejdere.

En dedikeret personalegruppe, som arbejder målrettet mod fælles mål og visioner.

Et inspirerende og støttende arbejdsmiljø med mulighed for personlig og faglig udvikling i en dynamisk organisation.

Forløbet:
Vi vil afholde en første og anden samtale for den rette kandidat, hvor vi vil få mulighed for at lære hinanden bedre at kende samt drøfte de specifikke forventninger og ansvarsområder i stillingen.

I den mellemliggende periode mellem første og anden samtale kan der blive foretaget en test eller en praktisk opgave, der vil give os mulighed for at vurdere dine færdigheder og kompetencer i praksis og sikre, at dine evner matcher de krav, der stilles til stillingen.

Vi ser frem til at fortsætte dialogen med dig og udforske, hvordan du kan bidrage til vores team og vores visioner for Solgaven

Ansøgningsfrist den 2. april 2024

Første samtale forventes afholdt i uge 15, anden samtale forventes afholdt i uge 16.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og lokale aftaler.

Hvis du kommer i betragtning til stillingen, vil vi indhente straffeattest og reference.

Vi ønsker kun at modtage og behandle ansøgninger via rekrutteringssystemet, så ansøgninger sendt udenfor systemet, f.eks. e-mail vil ikke komme i betragtning.
Få flere oplysninger hos forstander Molly Møller på tlf. 20 59 53 89 eller mail: Molly.Moeller@regionh.dk
Se også vores hjemmeside: www.solgavenfarum.dk















INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Furesø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Solgaven, Skovbakken , 3520 Farum

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6006387

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet