Erfaren 1.Level Supporter til PHM Danmark - Klar til at supportere online og on-site

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Til vores kunde PHM Danmark søger vi en erfaren 1.level supporter. Du vil indgå som en del af virksomhedens IT-team og supportere flere lokationer både online og on-site. Arbejdsopgaverne vil være alt fra simple netværksopgaver, bruger support, installationsopgaver til lettere transitionsopgaver.

PHM Group bruger primært Microsoft Azure og Office365, så det er en fordel hvis du har arbejdet med Entra ID, Azure, Intune og Office365.

Dine arbejdsopgaver som 1.level supporter vil blandt andet og primært være:

  • Køre ud til partnere (datterselskaber) og hjælpe med IT support
  • Fjernsupport via TeamViewer i forhold til diverse udfordringer brugerne oplever
  • Reinstallation, klargøringer af pc’er m.v.

I dagligdagen vil du således få berøring med slutbrugere i flere forskellige små- og mellemstore virksomheder og kolleger i lignende stillinger.

Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, det er dog en væsentlig fordel, hvis du enten er uddannet IT-supporter eller har erfaring fra en tilsvarende stilling. Det vigtigste er, at du har kompetencer inden for IT-support og trives med en hverdag i dialog med forskellige mennesker. Som person er du en glad, udadvendt, positiv og en teamplayer selv i travle perioder

Det er kendetegnende for dig, at du:

  • Er ansvarsbevidst, proaktiv og selvkørende i din opgaveløsning.
  • Har en stor ’ja hat’ på og en holdning til at alt som udgangspunkt kan løses eller lade sig gøre.
  • Har en systematisk tilgang til fejlfinding og struktureret tilgang til opgaveløsning og opfølgning.
  • Trives i et miljø, hvor tingene går stærkt og hvor der samtidig forventes høj kvalitet.
  • Har lyst til at bidrage til det sociale fællesskab.

Da du bliver en del af en koncern, hvor du til dagligt møder internationale kunder og kollegaer, vil der være kommunikation på engelsk, hvorfor det forventes at du kan kommunikere på engelsk skriftligt og mundtligt.

Praktisk

Opstart: hurtigst muligt

Vikariatets varighed: 3-6 mdr.

Arbejdstid: 37 timer/ugentlig, indenfor normal kontortid

Din primære arbejdslokation bliver: Hirsemarken 3, 3520 Farum

Timeløn efter kvalifikationer.

Vi behandler løbende ansøgninger, så send din ansøgning til os hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Furesø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6051090

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet