En 37-årig mand fra Farum blev klokken 02.17 sigtet for spirituskørsel i Birkerød. Manden blev stoppet, mens han kørte ad Bistrupvej, og en alkometertest viste en promille på over 0,5.
Ud over spirituskørsel blev manden også sigtet for at have indtaget bevidsthedsudvidende stoffer.
Kilde: Nordsjællands Politi