BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
På vegne af PHM Group Danmark søger Moment en Finance Partner der trives i en alsidig rolle med stort ansvar.
Du vil blive ansat i det danske moderselskab, men dine opgaver vil bestå af ansvaret for det løbende bogholderi for en række af datterselskaber, primært på Sjælland. Dette involverer løbende bogføring af kreditorer, debitorer, periodiseringer, udarbejdelse af løngrundlag, alle typer af afstemninger mv. Du vil også være den tætteste kontakt ift. finans for lederne af de pågældende datterselskaber, hvorfor du vil bistå vedkommende med indsigt i regnskabet både fast og efter behov. Du bliver en del af et mindre finansteam, hvor du også vil indgå i sparring, vidensdeling og i nogle tilfælde ferieafløsning med kolleger der har lignende opgaver i gruppens andre datterselskaber.
I dagligdagen vil du således få berøring med ledere i flere forskellige små- og mellemstore virksomheder og kolleger i lignende stillinger. Du vil referere til CFO for PHM i Danmark, og have arbejdsplads på vores hovedkontor i Farum.
Dig som person
- Udover din faglige kunnen, skal du have en generalists mindset og besidde evnen til at levere service til dine interne interessenter om diverse forretningsmæssig sparring
- Du skal trives i en international koncernstruktur, med alt hvad det bibringer af gode systemer og processer, men også krav og deadlines
- Du har overblik, er forandringsparat, samt team- og samarbejdsorienteret
- Du er i stand til at håndtere forandring og fleksibilitet, samt opbygge tillidsfulde og stærke relationer til samarbejdspartnere internt i koncernen
- Selvom de fleste opgaver løses fra vores hovedkontor, så skal du være indstillet på at arbejde ude hos datterselskabet ca. én gang hver anden uge. Transport i den forbindelse kompenseres.
Din erfaring og kvalifikationer
- Du er f.eks. uddannet HD, finansbachelor, eller har en baggrund som bogholder, revisorassistent el.lign.
- Gerne et par års erfaring med regnskab, bogholderi
- Du skal eksekvere løngrundlaget, men dette er en simpel opgave hvorfor lønerfaring ikke er et must.
- Du har muligvis erfaring med servicebranchen, og/eller har arbejdet med projekt- og sagsopfølgning
- Du skal beherske dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
Ansøgning
Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi indkalder kandidater løbende til samtaler og fjerner opslaget, når den rette kandidat er fundet.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Om PHM i Danmark
PHM er en gruppe af små og mellemstore servicevirksomheder, pt. bestående af 15 selskaber, som opererer lokalt og under eget navn indenfor arealpleje, anlægsarbejder, rengøring, samt ejendomsdrift, - vedligehold og -administration. De servicerer kunder i hele landet, primært i boligsegmentet men også på en række erhvervsejendomme. Virksomheden er en del af en nordeuropæisk koncern, PHM Group, med base i Finland. I de kommende år vil vi blive flere virksomheder i Danmark, og de konsoliderer løbende back-office funktioner i landsorganisationen som IT, tværgående finans, indkøb mv. der hvor det giver mening og værdi så vi kan gøre hvad vi er bedst til: Lokalt forankret service med alle fordelene fra en stor virksomhed.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Furesø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988551