Indkøber til Indkøbsafdelingen i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Karup.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Arbejder du struktureret og kan du bevare overblikket i pressede situationer?

Så er det dig vi søger som vores nye indkøber hos Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Karup.

Om os

Indkøbsafdelingen er en del af Supply Chain Division i Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse.

Supply Chain Division varetager meget store dele af forsyningskæden i Forsvarsministeriets koncern, som dagligt forsyner de danske soldater. Opgaverne er mange og spænder blandt andet over lagerstyring, forsyningskapacitet og indkøb. Supply Chain Division har soldaten i centrum og forsyner soldaten.

I Indkøbsafdelingen lægger vi vægt på høj faglighed og initiativ. Arbejdet i afdelingen foregår i en uformel omgangstone, og med et arbejdsklima, der bærer præg af stor aktivitet.

Vi prioriterer den daglige trivsel og dialog højt.

Om stillingen

Indkøbsafdelingen er organiseret i 5 indkøbscentre fordelt over hele Danmark.

Du vil indgå i indkøbsteamet; Helikopter, hvor vi i samarbejde med de kapacitetsansvarlige har ansvaret for indkøb til driften af flyvevåbnet.

Herudover forestår vi annoncering jævnfør Udbudsloven for indkøb op til tærskelværdien for EU-udbud.

Teamet består af 5 dedikerede kolleager med base i Karup.

I stillingen skal du b.la:

• Validere indkøbsrekvisitioner og være ansvarlig for, at indkøb foregår inden for en tildelt
budgetramme.
• Placere indkøbsordrer og sikre leverance til aftalt tid.
• Håndtere teknisk dokumentation.
• Opretholde tæt opfølgning og dialog med interne kunder og leverandører.
• Bidrage til samarbejdet og deltage i aktiviteter med fokus på at sikre en optimal indkøbsproces.
• Have en god forretningsforståelse, og derigennem bidrage til optimering og forenkling af den nuværende indkøbsproces inden for vores rammer.

Om dig

Du har en kontoruddannelse eller lignende. Derudover har du som minimum gennemført en akademiuddannelse inden for logistik og indkøb. Herudover evner du at tale og skrive på både dansk og engelsk.

Du har erfaring som indkøber, og har gerne erfaring med indkøb/logistik i SAP samt Microsoft Office.
Endvidere besidder du kendskab til teknisk dokumentation og certifikater. Desuden vil kendskab eller erfaring med Udbudsloven være en fordel.

Som kollega bidrager du til et godt samarbejde, er serviceminded, omstillingsparat og har sans for at håndtere mange forskelligartede opgaver.

Du er en god kollega, man kan regne med.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Forsvarets Supply Chain Division, Center for Drift, Sektionschef Anne-Lise Mogensen på telefon 72 81 49 98.

Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du ringe til Forsvarsministeriets Personalestyrelse, HR-konsulent Nathaly Hoffmann Tobiassen på telefon 32 66 56 98.

Ansøgningsfristen er den 11. juni 2023 og ansættelsessamtaler forventes gennemført i forlængelse heraf.

Stillingen er til besættelse 1. august 2023.

Vi vil bede dig om at søge jobbet via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, kan du medbringe dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at forskellighed styrker opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet.

FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, IT og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores IT-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for.

Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Furesø Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Lautrupbjerg 1-5, 2750 Ballerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183400&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839776

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet