BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for et selvstændigt job med mange varierende arbejdsopgaver inden for regnskab og økonomistyring, og trives du i et dynamisk miljø, hvor du arbejder tæt sammen med såvel ledelsen samt et mindre team af gode kollegaer?
Vi tilbyder et spændende job med spændende faglige udfordringer og stort ansvar, samt mulighed for medindflydelse indenfor en bred vifte af brancher.
Om AKP Group
AKP Group er en koncern der investerer og udvikler hvor potentialet er. Fra hovedkontoret i Farum spreder engagementerne sig ud over Danmark og Norden – og ud over en bred kam af brancher. Fra fitnessprodukter og specialøl til ejendomme, institutioner og restauranter er udgangspunktet dog det samme – støtte og udvikle dér, hvor potentialet til noget større findes.
Du kan læse meget mere her: www.akp.nu
Kontoret er beliggende i hyggeligt miljø i flotte omgivelser i Farum med en uformel, afslappet og humoristisk stemning – hvor alle er dybt engageret og hjælper hinanden på kryds og tværs af selskaber og afdelinger.
Om dig
Du har flere års erfaring som regnskabs/økonomichef. Du kan arbejde struktureret, er selvkørende, proaktiv og kan have mange bolde i luften, og stadig bevare overblik og nå deadlines. Du trives med stort ansvar, og at arbejde et sted hvor dagene kan variere og ikke altid planlægges på forhånd. Vi forestiller os at du har en uddannelsesbaggrund fra revisionsbranchen og siden er kommet videre derfra. Som person er du åben og direkte, har gennemslagskraft og er beslutningsdygtig. Du er engageret i dit arbejde og har en god forretningsforståelse.
Det vil være en fordel hvis du tidligere har arbejdet i økonomisystemet NAV og er dygtig til MS-Excel.
Om Jobbet
Du vil som økonomichef blive ansvarlig for alle regnskabs- og bogholderiopgaver i moderselskabet AKP Group A/S og tilknyttede datterselskaber. Arbejdsopgaverne vil bl.a. bestå i:
- Udarbejdelse af budgetter og ledelsesrapporter
- Klargøring af årsregnskaber til revisor
- Likviditets- og valutastyring
- Deltagelse i daglige arbejdsopgaver, herunder fakturering, betalinger og bogføring
- Div. administrative og ad-hoc opgaver
Løn aftales efter kvalifikationer og tiltrædelse er snarest muligt, vi venter dog gerne på den helt rette kandidat.
Rekrutteringen varetages af Accountor A/S og vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Senior HR- og Rekrutteringskonsulent Stig Bülow på tlf. 81102921.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og C.V. snarest.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Furesø Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Accountor, Ryttergaardsvej 116, 3520 Farum
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6064861